26. 1. 2015
Dětská rozhlasová stanice Pigy Rádio nově v digitální vysílací síti
Rozhlasová stanice PIGY RÁDIO dosud oslovovala své posluchače prostřednictvím internetu na adrese www.piqy.cz a také v mobilních zařízeních na platformách iOS a Android. Nyní se na ni mohou nově těšit také v celoplošném digitálním rozhlasovém vysílání.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila společnosti Lagardere Active ČR, a. s. licenci opravňující k této formě vysílání v lednu 2015.
PIGY RÁDIO je zaměřené zejména na děti předškolního a mladšího školního věku. Cílovou skupinou jsou však i rodiče a prarodiče dětských posluchačů.
Programová nabídka PIGY RÁDIA sestává z kombinace mluveného slova a hudby. Základním prvkem jsou pohádky a písničky pro děti. Posluchači ale mohou se svým rádiem také cvičit, vzdělávat se a plánovat svůj volný čas.
26. 1. 2015
Dětská rozhlasová stanice Pigy Rádio nově v digitální vysílací síti
Rozhlasová stanice PIGY RÁDIO dosud oslovovala své posluchače prostřednictvím internetu na adrese www.piqy.cz a také v mobilních zařízeních na platformách iOS a Android. Nyní se na ni mohou nově těšit také v celoplošném digitálním rozhlasovém vysílání.
23. 1. 2015
Dekódování mediálního obsahu – základ mediální gramotnosti
Ve dnech 24.–25. listopadu 2014 proběhla v Budapešti konference Decoding messages (Dekódování zpráv) se zaměřením na mediální gramotnost, jejímž pořadatelem byl maďarský národní mediální regulátor (NMHH). Této konference se zúčastnila řada expertů a evropských odborníků, ať již z oblasti regulace…
21. 1. 2015
Studie EU Kids Online důrazně varuje před negativním vlivem škodlivého obsahu na internetu
Britská organizace The London School of Economics and Political Science zveřejnila v listopadu 2014 výsledky nejnovější nadnárodní studie, která mapuje, jakou měrou a jakým způsobem jsou využívány on line technologie mezi dětmi a dopívajícími ve věku 11–16 let.
12. 12. 2014
Studie Dětský konzumerismus a jeho podpora v televizním vysílání určeném dětskému divákovi
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání se dlouhodobě zabývá problematikou konzumerismu u dětí. Zaměřuje se zejména na fenomén systematického vychovávání dětí ke konzumerismu prostřednictvím reklamy a dalších forem obchodních sdělení, které považuje za závažný celospolečenský problém.
8. 12. 2014
DĚTSKÉ TELEVIZE – II. díl
Když se řekne děti a televize, většina z nás si ihned představí negativní vliv televize na děti v dnešní společnosti, dlouhodobou nadměrnou konzumaci televizního vysílání, závadný obsah s negativním vlivem na dětskou psychiku (erotika, násilí, vulgarismy) apod.